ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІК ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ БІР ТҮРІ РЕТІНДЕ ЖОБАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.47751/

Кілт сөздер:

технология, жоба, пәнаралық байланыстар, белсенділік, мотивация, іскерліктер, дағдылар, интеграция, мәселелілік.

Аңдатпа

Бұл мақалада химияны оқыту тәжірибесінде жобалық технологияны
кеңінен қолдану туралы ақпарат берілген. Жоба әдісі белгілі бір маңызды практикалық
немесе теориялық мәселені шешу кезінде алынған нәтижеге студенттердің оқу-танымдық
іс-әрекетінің бағыты туралы идеяға негізделгені көрсетілген. Авторлар мақалада білім
алушы өз білімін өзі қалыптастырып, құндылықтарды қалыптастырып, өзіне және
қоршаған әлемге жаңалық ашатын жоба-сабақтарға ерекше көңіл бөлген. Жоба-сабақтар
білім алушыларды қызықты, шығармашылық зияткерлік қызметке тартады, командада
жұмыс істеуге үйретеді. Сабақта жобалық технология қолдану білім алушылардың
белсенді позициясын артады, әр түлектің сәтті әлеуметтенуі үшін қажетті, ауызша сөйлеу,
интеллекттің дамуына ықпал етеді. Мақалада зерттеу, іздеу, проблемалық әдістер мен
шығармашылық әдістердің жиынтығын қамтитын педагогикалық технология ретінде жоба
әдісі қарастырылды. Сонымен, жобаларды орындай отырып, білім алушылар жобалаузерттеу қызметінің алгоритмін меңгереді, ақпаратты өз бетінше іздеуге және талдауға,
бұрын алған білімдерін біріктіруге және қолдануға үйренеді. Нәтижесінде олардың
шығармашылық және зияткерлік қабілеттері, тәуелсіздігі, жауапкершілігі дамиды,
жоспарлау және шешім қабылдау қабілеттері қалыптасады. Сонымен қатар, Жоба әдісі
соңғы компьютерлік технологияларды қолданумен тығыз байланысты.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-06-30

Журналдың саны

Бөлім

Статьи