ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУ САЯСАТЫНЫҢ ЖЕТЕКШІ БАҒДАРЫ РЕТІНДЕ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.47751/

Кілт сөздер:

адами капитал, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар, инклюзивті білім.

Аңдатпа

Мақалада арнайы білім беруді интеграциялау негізінде ерекше білім беру
қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беретін мекемелердің оқу процесіне «ендіру»
идеясының жүзеге асуы, балаларды әлеуметтендіруде дүние жүзі балаларының білім алуға
тең құқы бар процестер негізіндегі адам құқығын қарастыратын халықаралық құжаттарға
сәйкес Республикамыздағы, соның ішінде Оңтүстік Қазақстан облысындағы инклюзивті
білім беру жағдайы сӛз болады. Оқу процесіне «ендіру» идеясын жүзеге асыруда ерекше
білім алу қажеттілігі бар балаларды әлеуметтендіруде қоғам талабына сай, нормативті
құжаттар мен ғылыми-әдістемеліктерді басшылыққа ала отырып жүзеге асыру қажеттілігі,
аймақтың инклюзивті білім беруге дайындығы, миграциялық процестер мен
демографиялық, этнотілдік сипаты және мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім
жүйесіндегі нақты жағдайы мен кӛрсеткіштер негізінде дәйектелді.

Жүктеулер

Жарияланды

2020-09-30

Журналдың саны

Бөлім

Статьи