EFL контекстіндегі TED TALKS медиалық контенті: оқушылардың сӛйлеу дағдылардың жетілдірудің жолы
DOI:
https://doi.org/10.47751/Кілт сөздер:
шет тілі, сӛйлеу дағдылары, TED Talks, медиалық контент, әдістеме.Аңдатпа
Технологиялық прогресс бұқаралық ақпарат құралдарын, әсіресе оқу
құралы ретінде жылдам ӛсуге мүмкіндік берді. Бүгінгі таңда мұғалімдер мен
тәрбиешілерден шығармашылық, жаңашыл және бұқаралық ақпарат құралдарын
сабақта оқу құралы ретінде табу және пайдалануда жаңартылған болуы талап етіледі.
Бұл талапсыз тағы да болмайды, себебі мыңжылдық дәуірде технологияны қолдану EFL
оқытудағы мұғалімдер үшін қажеттілікке айналды. Бұл зерттеу TED Talks деп
аталатын бейне-конференция бейне арнасы оқушылардың сӛйлеу дағдыларын
жақсартуда қалай пайдалы болатынын талқылауға бағытталған. Әдістеме сӛйлеу
дағдыларын жақсарту үшін оқыту құралы ретінде TED Talks-ті зерттеген тиісті қағаз
негізіндегі мақалалардан алынған сапалы зерттеулер мен деректерді жинауды
пайдаланды. Осы пікірталас мақаласының нәтижелері TED Talks EFL арасында сӛйлеуді
жақсартуға әсер ететінін кӛрсетті, сонымен қатар мұғалімдер мен оқушылардың
әрқашан рухты, шабыттандыратын және түсінікті болуына мотивация береді. Бұл
зерттеудің жаңа тұжырымы - TED Talks оқушылардың кӛзқарасын жақсы жаққа
ӛзгертеді, ӛйткені олар кез келген елден келген адамдар және этникалық ұлт кӛпшілік
алдында ағылшын тілінде сенімді сӛйлей алады, бұл тіл үйренудегі кӛптеген мәселелерді
шешеді.