МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ДЕҢГЕЙЛІК ТАПСЫРМАЛАР АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚЫЗМЕТІН ДАМЫТУ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.47751/

Кілт сөздер:

Оқыту, деңгейлік тапсырмалар, зерттеушілік қызметі, математика мұғалімдерін даярлау, оқушылар сауаттылығын арттыру.

Аңдатпа

Оқушылардың  зерттеушілік  қабілеттерінің  дамуы  математикалық 
білімдерді  меңгеруімен  тікелей  байланысты  және  олардың  ғылыми-зерттеушілік  іс-әрекеттері  ең  маңызды  қызмет  атқарады.  Сондықтан  жалпы  білім  беретін 
мектептердің  алдында  тұрған  мәселенің  шешімін  мақсатқа  лайықты  табу  үшін 
математиканың  оқу  үдерістерінде  оқушылардың  зерттеушілік  іскерлігі  мен  оған 
қабілетті болуын оқу үдерістерінде ұштастыру. Оқушылардың зерттеушілік деңгейлік 
есептер  шығару  арқылы:  қисынды  ойлауы,  жаңашылдық  сезімі,  іс-әрекеттерінің 
мақсатты  бағытталғандығы,  шектеулер  жасай  білу  біліктілігі,  құбылыстар  мен 
үдерістерге жаңаша кӛзқарастарда баға беруге қабілеттілігі мен басқа білім салаларын 
ӛзіне жақын ұстауға қабілеттілігі, толыққанды дәлелдемелер жасай білуге қабілеттілігі 
дамытылатын  болса,  онда  олардың  математикадан  білім  деңгейі,  математикалық 
сауаттылығы жоғарылайды, болашақта ӛмірде алған білімдерін тиімді қолдана алады. 
Оқушылардың  зерттеушілік  жұмыстарын  тиімді  ұйымдастыру  олардың 
шығармашылық  қабілеттерін  дамытуға,  ақпаратты  ӛз  бетінше  іздеуге,  ақпараттық 
кеңістікті пайдалануға, туындаған мәселелерді ӛз бетінше шешуге, білімдерін іс жүзінде 
қолдануға мүмкіндік береді. Орта мектеп математика курсын оқытуда зерттеу әдісін 
қолданудың  тиімділігі  теориялық  тұрғыдан  негізделіп,оны  пайдаланудың   ғылыми -әдістемелік  жүйесі  жасалса,  онда  оқыту  үдерісінде  оқушылардың  білім  сапасының 
артуына  мол  мүмкіндік  береді  және  оқушылардың  пәнге  деген  қызығушылығын  оятуға 
негіз болады. Бүгінде білім беpу стpaтегиялapы мен әдістеpі, oқыту фopмaлapы зерттеу 
әдісін қолданып oқытуды енгізуге бaғыттaлып жaсaлудa.

Жүктеулер

Жарияланды

2021-12-30

Журналдың саны

Бөлім

Статьи