Қарақалпақстанның лингвистикалық емес жоғары оқу орындарында ағылшын тілін оқытудағы көзқарас

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.47751/

Кілт сөздер:

Бұл мақала Ӛзбекстан Республикасының жоғары оқу орындарының студенттеріне олардың болашақ мамандығын, заманның және жалпы елдің қажеттіліктерін ескере отырып, ағылшын тілін оқыту тәсілдерін сипаттауға арналған. Автор әртүрлі саладағы болашақ мамандардың шет тілін үйренудің ең оңай және ынталандыратын құралдарын табуды ұсынады. Мұғалімдер мен студенттердің шет тілін оқытудағы және үйренудегі қыйыншылықтары мен қажеттіліктерін зерттеген сауалнама және сабақтарға қатысу нәтижелерін талдап, автор студенттердің іс-әрекетін дамытатын, толеранттылықты, шығармашылық пен сыни ойлауды қалыптастыратын топтық жұмыстың маңыздылығына кӛз жеткізді. Кәсіби мақсатта ағылшын тілін үйренуге арналған тапсырмалар мен материалдарды әзірлеу кезінде автор локализация принципін қолдануды ұсынады, оның пікірінше, бұл шет тілін үйренуді қызықты және жеңіл етеді, ӛйткені ол студенттердің сол сала бойынша бар білімдерінен пайдалану, ӛздеріне таныс, ӛз мамандығына тән тапсырмаларды орындау аркалы шет тілін үйренудегі қиындықтарды жеңілдетеді. Мұндай тапсырмалар олардың білімін толықтырып қана қоймай, болашақ мамандарға қажетті қасиеттер мен дағдыларды дамытады. Макала сонында, автор тек студенттермен ғана емес, сонымен қатар болашақ мамандарға шет тілін оқытуға арналған материалдар мен тапсырмаларды жасауда кӛмекке мұқтаж мұғалімдермен де жұмыс істеуді ұсынады, сонымен қатар әр түрлі мамандыктар бойынша шет тілі оқулықтарын жарату қажеттілігін атап көрсетеді.

Аңдатпа

Бұл мақала Ӛзбекстан Республикасының жоғары оқу орындарының студенттеріне олардың
болашақ мамандығын, заманның және жалпы елдің қажеттіліктерін ескере отырып, ағылшын тілін оқыту
тәсілдерін сипаттауға арналған. Автор әртүрлі саладағы болашақ мамандардың шет тілін үйренудің ең оңай
және ынталандыратын құралдарын табуды ұсынады. Мұғалімдер мен студенттердің шет тілін оқытудағы
және үйренудегі қыйыншылықтары мен қажеттіліктерін зерттеген сауалнама және сабақтарға қатысу
нәтижелерін талдап, автор студенттердің іс-әрекетін дамытатын, толеранттылықты, шығармашылық
пен сыни ойлауды қалыптастыратын топтық жұмыстың маңыздылығына кӛз жеткізді. Кәсіби мақсатта
ағылшын тілін үйренуге арналған тапсырмалар мен материалдарды әзірлеу кезінде автор локализация
принципін қолдануды ұсынады, оның пікірінше, бұл шет тілін үйренуді қызықты және жеңіл етеді, ӛйткені ол
студенттердің сол сала бойынша бар білімдерінен пайдалану, ӛздеріне таныс, ӛз мамандығына тән
тапсырмаларды орындау аркалы шет тілін үйренудегі қиындықтарды жеңілдетеді. Мұндай тапсырмалар
олардың білімін толықтырып қана қоймай, болашақ мамандарға қажетті қасиеттер мен дағдыларды
дамытады. Макала сонында, автор тек студенттермен ғана емес, сонымен қатар болашақ мамандарға шет
тілін оқытуға арналған материалдар мен тапсырмаларды жасауда кӛмекке мұқтаж мұғалімдермен де
жұмыс істеуді ұсынады, сонымен қатар әр түрлі мамандыктар бойынша шет тілі оқулықтарын жарату
қажеттілігін атап көрсетеді. 

Жүктеулер

Жарияланды

2022-09-30

Журналдың саны

Бөлім

Статьи