Тіл кемістігі бар балалардың лексикалық икемділіктері мен дағдыларын дамыту және олардың қағидалары

Авторлар

Кілт сөздер:

қабілеттілік, дағдылар, әрекеттер, әдіс, ақпарат, меңгеру, ақпарат, мінездеме.

Аңдатпа

Мақалада сӛйлеу қабілеті бұзылған балалардың лексикалық дағдылары
мен дағдыларын дамытудың теориялық негіздері мен жолдары қарастырылған. Біз білім
жетіспеушілігі бар балалардың сӛйлеу дағдылары мен дағдыларын дамытудың тиімді
әдістерін қарастырдық. Сӛйлеу қабілеті бұзылған балалардың сӛздік қорын байыту
мақсатында әр мұғалім қазақ тілі сабақтарында сӛйлеуді дамытудың келесі процестеріне
ерекше назар аударуы керек. Олар: сӛзді мағынасы бойынша дұрыс қолдана білу; жазбаша
ойынды дұрыс бере білу; кілт сӛздерді қолдана білу. Тілді меңгеру ерекшеліктеріне
байланысты тілдік құралдарды коммуникативтік мақсатта қолдана білу, тілді дамыту
дағдысы мен дағдысының деңгейін арттыру, мектептегі белгілі тілдік жүйелер, тілдік
құрылымдар мен тілдік бірліктер, Оқу материалдары негізінде қарастырылады.

Жүктеулер

Жарияланды

2020-09-30

Журналдың саны

Бөлім

Статьи