БІЛІМ БЕРУДЕГІ LESSON STUDY ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ОРЫНДАЛУЫ ЖӘНЕ ТИІМДІЛІГІ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.47751/

Кілт сөздер:

Сабақты Оқу, білім беру, сабақ, мектеп, мұғалімнің іс-әрекеті.

Аңдатпа

Lesson Study-бұл қызықты іс-әрекеттерді дамытумен ерекшеленетін кәсіби тәжірибелік оқыту және
білімді жетілдіру. Сабақты Зерттеу моделінде мұғалім, әдетте, бір сынып немесе тұрақты курс деңгейінде келеді
бірге сабақтарды құру және жоспарлау, бұл оқытудың тиімді әдістерін іздеуге айналады.
Сабақты зерттеу, жаһандық білімге деген қызығушылықтың артуы, қатысу, тәжірибе және осы саладағы мамандар ретінде
сабақ алу үшін пайдаланыңыз - Бұл Өзбекстанда да болып жатыр. бастапқыда Жапонияда математиканы оқытуда қолданылған,
ол қазір экономикада да, басқа елдерде де қолданылады. Жапония мен Жапония Туралы Сабақты бейімдеу
Өзбекстанның қызықты мәдениеті бар. Сабақтың әдетте қалай өтетіні туралы көптеген ақпарат бар
Жапония мен АҚШ-та жүргізілген, Оның Өзбекстанда қалай қолданылатыны туралы зерттеулер аз. бұл кейс-стади, ол бағытталған
тек мектепте. Сұхбат пен бақылау осы тәжірибеде қолданылатын құралдар болды. Әдетте, алу үшін
сабақтың қалай өткізілгені, бақылау қалай жүргізілгені туралы ақпарат нақты орындалуын бақылау үшін де пайдаланылды
бағдарлама бойынша сабақты зерттеу жүргізілді. Бұл мақалада іске асыру кезінде болатын оқиғаларға көп көңіл бөлінеді
Сабақты Зерттеу және оқу-тәрбие процесінде.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-03-30

Журналдың саны

Бөлім

Статьи