Қазіргі мектепте химияны оқытуда оқушылардың танымдық дағдыларын қалыптастыру ҥшін этнодидактика элементтерін қолдану

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.47751/

Кілт сөздер:

этнодидактикалық құралдар, этномәдени құзыреттілік, этнос, ойындар, халық мақалдары, жұмбақтар, ертегілер, этнопедагогика.

Аңдатпа

Бұл мақалада химия пәнін оқыту процесінде халықтық педагогиканың этнодактикалық
идеяларының материалдары арқылы оқушылардың танымдық іс-әрекетін қалыптастырудағы мазмұндытанымдық компоненттің мазмұнын анықтау, әдістемесін жасау және теориялық-эксперименттік негіздеу
туралы айтылады. Қазіргі қоғамдағы мектеп оқушыларының ӛмірінің әртүрлі формаларында халықтық
мәдениет құралдарын қолдана отырып, білім беру және оқыту жүйесін құру қоршаған ортада тұтас оқутәрбие процесін құруға, ӛзін мектепте де, микро ортада да жүзеге асыра алатын бай адамгершілік-білімді
тұлғаны қалыптастыруға мүмкіндік беретіні кӛрсетілген. Авторлар халықтық педагогика идеяларын
оқытудың формалары мен әдістерін жетілдіруде қолданудың дидактикалық шарттарының бірі-оқу
материалының мазмұнын оның құрамына этникалық мәдениеттің элементтерін қосу арқылы байыту деп
санайды. Тиімді этнодидактикалық құралдар-бұл ойындар, халықтық сӛздер, мақал-мәтелдер, жұмбақтар,
ертегілер, есептегіштер, тілдік бұрылыстар және т.б. осы немесе басқа құралды таңдау, ең алдымен, оның
негізгі функцияларымен анықталады. Мектепте мұғалім ӛз халқының дәстүрлерін, әдет-ғұрыптарын,
олардың адамгершілік, құқықтық, тұрмыстық, отбасылық құндылықтарын білуі керек, бұл оқушылардың
педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға әсер етеді деген қорытындыға келді. Мәдениеттерді
жақындастыру, бір елде ӛмір сүретін және адамзаттың игілігі мен байлығы болып табылатын
мәдениеттердің бірегейлігін сақтау жолдары мәселелері қаралды. Мектептің оқу-тәрбие жұмысында
этнодидактиканың рӛлі кӛрсетілген. 

Жүктеулер

Жарияланды

2022-09-30

Журналдың саны

Бөлім

Статьи